© Intermar Kft .Minden jog fenntartva. - 2008 - 2023.                                                                                                                                                                                                                      ÁSZF -web használatra, termékek és szolgáltatások rendelések  -   Adatvédelmi nyilatkozat

2020-1.1.1-KKV-START-2020-00274

Innovatív gépkocsi szimulátor fejlesztése

Intermar

LED akciós árak, érdeklődhet itt:

 +36 (70) 667 45 92   kapcsolat@intermar.hu

2020-1.1.1-KKV-START-2020-00274 Innovatív gépkocsi szimulátor fejlesztése Kedvezményezett: Intermar Kft. Az elnyert támogatás összege: 19 980 000 Ft Támogatás intenzitása: 60% Projekt várható befejezése: 2022.11.30.
A felhasználók által kapott visszajelzések alapján a ma piacon lévő szimulátorok nem tudják azt az igényt kielégíteni, hogy mindenki számára elérhetően, megfizethető áron valósághű visszajelzéseket adjanak. Vannak szimulátorok, melyek teljesen valósághűek (egy szobányi a méretük és nagyon drága az előállításuk ), viszont csak néhány felhasználó számára elérhetőek. Ezek jellemzően a gyári csapatok szimulátorai. Vannak, melyek mindenki számára elérhetőek, de nem tudnak valós idejű visszajelzéseket adni a felhasználóik számára. Az alkalmazott eszközök válaszideje, azok összeépítése nem teszi alkalmassá profi felhasználási területen való alkalmazásukat. A jelenleg piacon elterjedt mozgó szimulátorok melyek rendelkeznek traction loss opcióval amely oldal irányú mozgást biztosít a tapadás elvesztésének szimulálására, nem rendelkeznek olyan sebességgel amely lekövetné a pályán valós időben történő mozgást. Így a folyamatos késés miatt hamis információval látják el a pilótát, ezért értelmét veszti az oldal mozgás a szimulátoron. Célunk egy olyan professzionálisan mozgó autószimulátor fejlesztése, amely a felfutóban lévő e-sport által táplált igények kielégítésére alkalmas, illetve autóversenyzők gyakorlására megfelelő kezelőszervi és szoftver környezetet biztosít a megfelelő visszajelzésekkel amatőr kategóriától a profi kategóriáig. Célunk, hogy a legkorszerűbb technológia segítségével a lehető legrealisztikusabb módon adjuk át a pálya és az autó által generált érzéseket, kezelési módokat a sofőrnek. Egyedülálló realisztikumot párosítsunk (minimumm 250mm/s sebességű a motorok alkalmazásával, illetve a több tengelyű mozgatás összehangolásával, egyedi fejlesztésű pedálokkal, szervomotoros -direct drive- kormányokkal) valamint egy megfizethető árral (a hasonló kialakítású, de gyengébb paraméterekkel rendelkező termékeknél kb. 10-15%-kal kedvezőbb ár), hogy a gyakorlás lehetőségét minél nagyobb réteg számára elérhetővé tegyük. Profi aktív versenyzők közreműködése áll a rendelkezésünkre, és az Ő pályán és versenyben való tapasztalataik segítségével valósítjuk meg az eszközt.

Váz tervezése és prototipus gyártás

A prototipus elkészült !

Az ”Innovatív gépkocsi szimulátor fejlesztése” alapján fejlesztett szimulátor, a céloknak megfelelően hozta az elvárt eredményeket. Sikerként elkönyvelhető az alacsony összsúly, a minimális méret, a hatékony ülés és kormány magassága, biztosítva a hordozhatóságát és megfelelő ülés és vezetői pozíciót, amit megfelelő a GTA, WTC, WRC, WTCR és hasonló kategóriáknál. A váz szerkezet egyedi ötvözetű acélból készült, igy a fizikai jellemzői, mint a mozgás ellenállása, merevsége és tartása, hatékonyabbá teszik a vezetői élményt és a szerkezet visszajelzései, realisztikus hatást keltve. A váz egyedi designja, figyelemben veszi a rá ható erőket, nem csak a vezetői súlyát, hanem a több tengelyű mozgások által generált erőket is, ahogy a folyamatos használata által megtermelt anyagi fáradságot is. Oldalhatosok hatnak az alapokra, a lábazatra és egyéb támaszokra, ezért ezekre nagy terhelhetőségű eszközöket választottunk megfelelő tulajdonságokkal. Mindezek egyűthatása a hosszú élettartalmat támasztják alá. Tesztelések során, több autóversenyző véleményét figyelemben vettük, akik Rally, F2 és más autómotorsport kategóriákban versenyeztek éveken keresztül. Azok visszajelzései alapján finomhangoltuk a szerkezetet és szoftvereket, elérve a végső prototípus formáját és beállításait. Céljainkat teljesítve, a prototípus alkalmas, nem csak a versenypályák megismerésére, hanem azon túl is, alkalmas a versenyautó paraméterei beállítások megvalósítására virtuális környezetben, ezek t esztelésére és további módosításaira, mind addig amig a versenyző megkapja a neki való optimális beállításokat az adót versenypályára, időjárásra és környezeti hatásokra. Versenyzői edzésre is igy alkalmas, hatékonyabbá téve az edzéseket, csökkentve a magas költségeket, amivel a fizikai edzéseknél elkerülhetetlen, csökkentve a károsanyagok kibocsátását, hiszem nem égetünk fosszilis üzemanyagokat, nem generálunk veszélyes hulladékot – autó kopott alkatrészek, fékpór, gumik, folyadékok, stb. - amellett hogy gyorsabban és hatékonyabban történek meg a versenyautó beállításai. A prototípus már megalapozza a további felhasználási területekre az alkalmaságát, hiszem további modulokkal és fejlesztésekkel elérhető a KRESZ gyakorlati és vizsgáztatási jövőbeli megfelelősége, a további verseny kategóriák alkalmasága ahogy a vezetési helyzetek különleges helyzetek gyakorlására és oktatására. Moduláris kialakítása további fejlesztéseket ösztönöz és frissítéseket tesz lehetővé jövőben.  
Ksák Tamás F2 és Formula Renault versenyzó - versenytaxi.hu “Sok verseny, és sportautót vezettem már, és kipróbáltam pár szimulátot is, de a ti gépetek sokkal jobban hasonlít az autókra, mint egy szimulátorra. Valodi élmény volt, olyan realisztikus visszajelzésket kaptam a szimulátortól mint ha a saját versenyautómat vezetném a pályán”
© Intermar Kft .Minden jog fenntartva. - 2008 - 2023.                                                                                                                                                                                                                       ÁSZF -web használatra, termékek és szolgáltatások rendelések    -   Adatvédelmi nyilatkozat

2020-1.1.1-KKV-START-2020-00274

Innovatív gépkocsi szimulátor fejlesztése

Intermar
2020-1.1.1-KKV-START-2020-00274 Innovatív gépkocsi szimulátor fejlesztése Kedvezményezett: Intermar Kft. Az elnyert támogatás összege: 19 980 000 Ft Támogatás intenzitása: 60% Projekt várható befejezése: 2022.11.30.
A felhasználók által kapott visszajelzések alapján a ma piacon lévő szimulátorok nem tudják azt az igényt kielégíteni, hogy mindenki számára elérhetően, megfizethető áron valósághű visszajelzéseket adjanak. Vannak szimulátorok, melyek teljesen valósághűek (egy szobányi a méretük és nagyon drága az előállításuk ), viszont csak néhány felhasználó számára elérhetőek. Ezek jellemzően a gyári csapatok szimulátorai. Vannak, melyek mindenki számára elérhetőek, de nem tudnak valós idejű visszajelzéseket adni a felhasználóik számára. Az alkalmazott eszközök válaszideje, azok összeépítése nem teszi alkalmassá profi felhasználási területen való alkalmazásukat. A jelenleg piacon elterjedt mozgó szimulátorok melyek rendelkeznek traction loss opcióval amely oldal irányú mozgást biztosít a tapadás elvesztésének szimulálására, nem rendelkeznek olyan sebességgel amely lekövetné a pályán valós időben történő mozgást. Így a folyamatos késés miatt hamis információval látják el a pilótát, ezért értelmét veszti az oldal mozgás a szimulátoron. Célunk egy olyan professzionálisan mozgó autószimulátor fejlesztése, amely a felfutóban lévő e-sport által táplált igények kielégítésére alkalmas, illetve autóversenyzők gyakorlására megfelelő kezelőszervi és szoftver környezetet biztosít a megfelelő visszajelzésekkel amatőr kategóriától a profi kategóriáig. Célunk, hogy a legkorszerűbb technológia segítségével a lehető legrealisztikusabb módon adjuk át a pálya és az autó által generált érzéseket, kezelési módokat a sofőrnek. Egyedülálló realisztikumot párosítsunk (minimumm 250mm/s sebességű a motorok alkalmazásával, illetve a több tengelyű mozgatás összehangolásával, egyedi fejlesztésű pedálokkal, szervomotoros -direct drive- kormányokkal) valamint egy megfizethető árral (  a hasonló kialakítású, de gyengébb paraméterekkel rendelkező termékeknél kb. 10-15%-kal kedvezőbb ár), hogy a gyakorlás lehetőségét minél nagyobb réteg számára elérhetővé tegyük. Profi aktív versenyzők közreműködése áll a rendelkezésünkre, és az Ő pályán és versenyben való tapasztalataik segítségével valósítjuk meg az eszközt.

Váz tervezése és prototipus gyártás

A prototipus elkészült !

Az ”Innovatív gépkocsi szimulátor fejlesztése” alapján fejlesztett szimulátor, a céloknak megfelelően hozta az elvárt eredményeket. Sikerként elkönyvelhető az alacsony összsúly, a minimális méret, a hatékony ülés és kormány magassága, biztosítva a hordozhatóságát és megfelelő ülés és vezetői pozíciót, amit megfelelő a GTA, WTC, WRC, WTCR és hasonló kategóriáknál. A váz szerkezet egyedi ötvözetű acélból készült, igy a fizikai jellemzői, mint a mozgás ellenállása, merevsége és tartása, hatékonyabbá teszik a vezetői élményt és a szerkezet visszajelzései, realisztikus hatást keltve. A váz egyedi designja, figyelemben veszi a rá ható erőket, nem csak a vezetői súlyát, hanem a több tengelyű mozgások által generált erőket is, ahogy a folyamatos használata által megtermelt anyagi fáradságot is. Oldalhatosok hatnak az alapokra, a lábazatra és egyéb támaszokra, ezért ezekre nagy terhelhetőségű eszközöket választottunk megfelelő tulajdonságokkal. Mindezek egyűthatása a hosszú élettartalmat támasztják alá. Tesztelések során, több autóversenyző véleményét figyelemben vettük, akik Rally, F2 és más autómotorsport kategóriákban versenyeztek éveken keresztül. Azok visszajelzései alapján finomhangoltuk a szerkezetet és szoftvereket, elérve a végső prototípus formáját és beállításait. Céljainkat teljesítve, a prototípus alkalmas, nem csak a versenypályák megismerésére, hanem azon túl is, alkalmas a versenyautó paraméterei beállítások megvalósítására virtuális környezetben, ezek tesztelésére és további módosításaira, mind addig amig a versenyző megkapja a neki való optimális beállításokat az adót versenypályára, időjárásra és környezeti hatásokra. Versenyzői edzésre is igy alkalmas, hatékonyabbá téve az edzéseket, csökkentve a magas költségeket, amivel a fizikai edzéseknél elkerülhetetlen, csökkentve a károsanyagok kibocsátását, hiszem nem égetünk fosszilis üzemanyagokat, nem generálunk veszélyes hulladékot – autó kopott alkatrészek, fékpór, gumik, folyadékok, stb. - amellett hogy gyorsabban és hatékonyabban történek meg a versenyautó beállításai. A prototípus már megalapozza a további felhasználási területekre az alkalmaságát, hiszem további modulokkal és fejlesztésekkel elérhető a KRESZ gyakorlati és vizsgáztatási jövőbeli megfelelősége, a további verseny kategóriák alkalmasága ahogy a vezetési helyzetek különleges helyzetek gyakorlására és oktatására. Moduláris kialakítása további fejlesztéseket ösztönöz és frissítéseket tesz lehetővé jövőben.  
Ksák Tamás F2 és Formula Renault versenyzó - versenytaxi.hu “Sok verseny, és sportautót vezettem már, és kipróbáltam pár szimulátot is, de a ti gépetek sokkal jobban hasonlít az autókra, mint egy szimulátorra. Valodi élmény volt, olyan realisztikus visszajelzésket kaptam a szimulátortól mint ha a saját versenyautómat vezetném a pályán”